plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۱۷۷۴
فرهنگ میزبانی در عراق

ذوب‌آهن در کربلا با نیروهای مسلح به دوشکا اسکورت شد

آیا فدراسیون و وزارت امورخارجه، به عراق، حق حسن همجواری و مهمان نوازی را متذکر می شوند
علی منصوریان گفت: بعد از بازی حدود یک ساعت در رختکن ماندیم تا اینکه به وسیله نیروی مسلح و ماشین‌هایی که دوشکا داشتند تا هتل رفتیم.
ذوب‌آهن در کربلا با نیروهای مسلح به دوشکا اسکورت شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ورزش سه، علی منصوریان، سرمربی موفق ذوب‌آهن یک روز بعد از صعود آسیایی و شیرین همراه با تیمش نسبت به برخی از تصمیمات هیئت مدیره و مدیریت باشگاه انتقاد وارد کرد. 
ذوب‌آهن با کسب تک امتیاز برابر الزورا به عنوان تنها نماینده ایرانی با 11 امتیاز راهی مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد، تا حالا در انتظار یکی از دو تیم الوحده امارات یا الاتحاد عربستان باشد.
علیرضا منصوریان می رود تا سومین صعود خود را همراه با سومین تیم متفاوت تجربه کند و به نوعی پرچمدار فوتبال ایران در قاره کهن می باشد.
این مربی که ظهر امروز همراه با کاروان تیمش به ایران بازگشت و درباره این بازی و صعود به مرحله حذفی مسابقات گفت: اول از همه به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم به عنوان نماینده پرچمدار فوتبال ایران باشیم. تیم جوان و سرحالی داریم و در حالی که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد حتی از مرحله پلی آف عبور کنیم و آمدیم و حالا با 11 امتیاز صدرنشین گروه هستیم و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردیم.
وی درباره سنگ پرانی تماشاگران عراقی در دقایق پایانی گفت: اول از همه باید بگویم ما عراق را به واسطه حرم آقا امام حسین (ع) و حضرت عباس انتخاب کردیم. انتخاب ما کربلا بود اما متاسفانه اتفاقات بازی دیروز به حدی بود که به ما این اطمینان خاطر داده شد تا بازی بعدی را به طور قطع در جایی غیر از کربلا برگزار کنیم.
وی گفت: ما در همان دقایق شانس آوردیم که یگان ویژه اطراف زمین حضور داشت و کمک کرد که هواداران به زمین یورش نبرند. فاصله سکو تا زمین کمتر از یک متر بود و راحتی می‌تواستند وسط زمین بیایند و هر کاری انجام دهند. در کسری از ثانیه می‌توانستیم شاهد حضور 5 هزار نفر داخل زمین بازی باشیم.
وی افزود: حالا هم تصمیم داریم برای جدال با النصر، امارات یا قطر را به عنوان میزبان برگزینیم. عراقی ها متاسفانه هنوز فرهنگ فوتبالی را درک نکردند و ظرفیت تحمل باخت و شکست را ندارند. ما وقتی گل دوم را زدیم به زمین ریختند که چرا تیم اوت شده است. بعد از بازی حدود یک ساعت در رختکن ماندیم تا اینکه به وسیله نیروی مسلح و ماشین‌هایی که دوشکا داشتند تا هتل رفتیم. فضا به حدی به هم ریخته بود که حتی بعد بازی نتوانستیم زیارت برویم. به نظرم کربلا بهترین مکان برای میزبانی از عربستانی‌ها و اماراتی‌ها بود اما قدر این فرصت دانسته نشد. ما نهایت احترام را به میزبان داشتیم اما آن‌ها به بدترین طریق ممکن فحاشی کردند و ما را با سنگ و شیشه‌های شکسته نوشابه زدند...
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما