plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
کد مطلب : ۱۷۷۳
با صدور یک فرمان اجرایی جدید

ترامپ بخش دیگری از صادرات ایران را مورد تحریم قرار داد

تحریم‌های ظالمانه جدید، شامل بخش فلزات آهن، استیل، مس و آلومینیوم می شود
ترامپ، ضمن دفاع از اعمال تحریم‌های ظالمانه قبلی علیه ایران، تحریمهای کنونی و آینده را در راستای آنچه که او اعمال فشار حداکثری بر اقتصاد ایران و اجبار ایران برای تن دادن به مذاکره مستقیم با آمریکا بر اساس شروط 12 گانه آمریکا دانست ارزیابی کرد. ایران همواره ضمن محکوم نمودن تحریمهای ظالمانه آمریکا بر ملت ایران، اعمال اینگونه مجازاتهای تحریمی را مصداق تروریسم اقتصادی و نقض حقوق بشر دانسته است.
ترامپ بخش دیگری از صادرات ایران را مورد تحریم قرار داد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از «سی ان ان»، رئیس جمهور آمریکا ساعاتی قبل در سالروز خروج آمریکا از برجام با صدور فرمان اجرایی، صادرات محصولات فلزی ایران نظیر آهن، استیل، آلومینیوم و مس را تحت تحریم قرار داد و خریداران این فلزات از ایران را تهدید به مجازات نمود .
«دونالد ترامپ» در این دستور اجرایی اعلام کرد: «در راستای کاهش درآمدهای ایران از جمله درآمدهای ناشی از صادرات محصولاتی نظیر آهن، استیل، آلومینیوم و مس که ممکن است برای تامین مالی و حمایت از توسعه سلاح‌های کشتار جمعی، گروه‌ها و شبکه‌های تروریستی و توسعه نظامی استفاده شود، گام‌هایی اتخاذ شده است.»
وی ضمن دفاع از دستورات قبلی صادره شده برای تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، تحریمهای کنونی و آینده را در جهت اعمال فشار حداکثری بر اقتصاد ایران و در جهت اجبار ایران برای تن دادن به مذاکره مستقیم با آمریکا بر اساس شروط 12 گانه آمریکا اعلام نمود.
پایان پیام/*      
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما