plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۰
کد مطلب : ۱۷۶۲
الزوراء 2- 2 ذوب آهن

صعود ذوب آهن به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

ذوب آهن ایران در ورزشگاه بین المللی کربلا در مصاف با الزوراء به تساوی رضایت داد
میزبانی تاسف بار برخی تماشاگران عراقی در ورزشگاه کربلا در لحظات پایانی با سنگ و مشت، قطعا جریمه سنگینی برای عراق در پی خواهد داشت، اما این مساوی برای ذوب آهن فوق العاده ارزشمند است. با تعویض طلایی منصوریان در لحظات پایانی و گل مساوی صعود ذوب آهن به دور بعدی قهرمانان آسیا قطعی شد. با حذف استقلال و پرسپولیس، حالا این ذوب آهن است که بارسنگینی در مرحله بعد بر دوش خواهد داشت.
صعود ذوب آهن به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد
به گزارش ایصال نیوز، دو تیم الزورا عراق و ذوب آهن ایران از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23 سه شنبه در ورزشگاه شهر کربلا به مصاف هم رفتند که در نهایت ذوب آهن با نتیجه 2-2 به یک تساوی با ارزش دست یافت. ذوب آهن که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فقط به یک مساوی نیاز داشت در دقیقه 93 با ارسال بلند مهدی نژاد در پشت محوطه جریمه توپ به محمد زاده رسید و او با یک ضربه سر، حبیب زاده را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد تا ذوب آهن به گل دوم دست پیدا کند.
در آخرین دقایق بازی هواداران الزورا، بازیکنان ذوب آهن را با سنگ زدند و  حتی یکی از تماشاگران عراقی وارد زمین شد و یکی از بازیکنان ایرانی را با مشت زد. از دقیقه 94 بازی برای دقایقی به دستور داور متوقف شد.
میزبانی تاسف بار برخی تماشاگران عراقی در ورزشگاه کربلا در لحظات پایانی با سنگ و مشت، قطعا جریمه سنگینی برای عراق در پی خواهد داشت. میلاد فخرالدینی نیز در دقیقه 100 از زمین بازی اخراج شد. ذوب آهن با این تساوی 11 امتیازی شد و به فاصله یک هفته مانده به پایان دور گروهی، صعود خود به دور بعد را حتمی کرد.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما