plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۷۲۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

به درخواست کمسیون انرژی، افزایش قیمت آب و برق متوقف شد

وزارت نیرو قول داد طرح افزایش متوقف شود و هر هزینه دریافتی برگشت داده شود
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته است که این افزایش اصلاح و وزارت نیرو هم قول به برگشت داده است و بر این اساس تا نهایی شدن پیشنهاد ارائه شده، افزایش قیمت متوقف شد.
به درخواست کمسیون انرژی، افزایش قیمت آب و برق متوقف شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایسنا، «سلام امینی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه با اشاره به حضور نمایندگان وزارت نیرو در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در روز گذشته(یکشنبه) پیرامون پیشنهاد افزایش قیمت آب و برق اظهار داشت: مقرر بود چنانچه افزایش قیمتی باشد با هماهنگی این کمیسیون انجام شود. وی افزود: پیشتر پیشنهاد خامی در باره لزوم افزایش قیمت آب و برق به این کمیسیون ارائه شده بود که در دست بررسی قرار داشت و بنا بود که نهایی شود، اما هنوزنهایی نشده است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مقرر نبود این افزایش قیمت تا نهایی شدن کامل طرح اعلام عمومی شود. به گفته امینی، وزارت نیرو این افزایش قیمت را زودتر اعلام عمومی کرده و آن را در قبض های آب عملیاتی ساخت. وی اضافه کرد: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته است که این افزایش اصلاح و وزارت نیرو هم قول به برگشت داده است و بر این اساس تا نهایی شدن پیشنهاد ارائه شده، افزایش قیمت متوقف شد.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما