plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۱۷۱۴
رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد

در سال 97، کشف کالاهای قاچاق رشد 37 درصدی داشته است

رشد 1340 درصدی پرونده های تشکیلی در سال گذشته
عباس تابش گفت: باید همزمان با افزایش کمّی محصولات افزایش کیفیت انها را هم مدنظر قرار دهیم.
در سال 97، کشف کالاهای قاچاق رشد 37 درصدی داشته است
به گزارش ایصال نیوز از شاتا، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در هجدهمین همایش گرامیداشت روز ملی حمایت از مصرف کننده با تاکید بر تولید محصول با کیفیت بر اساس سلایق مشتری گفت: دشمن امروز در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی است که برای مبارزه با دشمن افزایش کمی تولید را هدف گذاری کرده ایم، اما این افزایش تولید باید در کنار کیفیت باشد.
او افزود: در جشنواره امسال 540 بنگاه بررسی و بر اساس شاخص هایی همچون خدمات پس از فروش، نیروی کار و... شرکت های برتر در قالب تندیس های طلایی، نقره ای، برنزی و گواهی معرفی شدند.
تابش الزام به راه اندازی خدمات پس از فروش برای کالای بادوام و صدور مجوز نمایندگی را دو برنامه سازمان حمایت خواند.
او با اشاره به انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اضافه کرد: در بحث کیفیت کالای ایرانی امیدواریم به شرایطی برسیم که تمام شرکت ها در ارایه خدمات و کالا به مصرف کننده با یکدیگر رقابت کنند‌.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان همچنین در آماری از بازرسی های این سازمان در سال گذشته گفت: پرونده های تشکیلی این سازمان در سال گذشته 1340 درصد و کشف کالای قاچاق نیز 32 درصد افزایش داشته است.
گفتنی است در این همایش 91 واحد برتر معرفی شدند که 16 بنگاه تندیس طلایی، 26 بنگاه تندیس نقره ای، 9 بنگاه تندیس برنزی و 51 بنگاه گواهی دریافت کردند.
کیفیت، رضایتمندی مشتری، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت کالا، شاخص های بررسی بنگاه های تولیدی بوده است.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما