plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۱۷۱۱
بهره برداری از طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شاهین شهر

استاندار اصفهان: برای تکمیل طرح‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود

شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان واقع است
استاندار اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث و تکمیل طرحهای عمرانی استان، در شرایط کنونی اقتصادی ضروری است.
استاندار اصفهان: برای تکمیل طرح‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود
عباس رضایی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شاهین شهر افزود: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های عمرانی و خدماتی فراهم شود.
وی گفت: نگرش سنتی به تکمیل طرح های عمرانی در دنیای امروز کارایی لازم را ندارد و باید به روش های نوینی که در شرایط تحریم به اقتصاد ما کمک می کند، روی آوریم.
استاندار اصفهان با اشاره به این که دشمنان در تلاشند تا به وحدت ملت ما خدشه وارد کنند، اظهار داشت: بهره برداری از طرح های عمرانی در شرایط تحریم اقتصادی کنونی موجب خوشحالی، امید و نشاط مردم می شود.
وی با اشاره به احداث مجتمع های تجاری، ورزشگاه و بوستان با کمک بخش خصوصی افزود: باید در شرایط سخت اقتصادی موجود تلاش کنیم تا همه اقشار جامعه بتوانند از این امکانات و خدمات شهری استفاده کنند.
رضایی تصریح کرد: با توسعه فضاهای ورزشی باید فضاهای مناسبی هم به ورزش بانوان، میانسالان و افراد مسن جامعه اختصاص پیدا کند.
وی بیان کرد: توسعه فضای سبز در شرایط آبی موجود باید با تدبیر انجام شود و دید خود را نسبت به چمن و فضای سبز تغییر دهیم و بسوی گیاهان کم آب روی آوریم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز دیگر زمان کشت غرق آبی گذشته است و باید با آینده نگری، به مصرف بهینه آب توجه ویژه داشته باشیم.
وی با اشاره به نقش مترو در کاهش آلودگی هوا و مصرف انرژی اظهار داشت: احداث طرح متروی شاهین شهر به اصفهان، در آینده باید در راس کارهای فرماندار، شهرداری و شورای این شهر قرار گیرد.
گفتنی ست، 18 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شاهین شهر با صرف بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار، روز یکشنبه با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.
احداث کانال هدایت آب های سطحی، ساماندهی خیابان شیخ بهایی، زیرسازی و آسفالت کوی کارمندان، بازسازی قنوات سطح شهر، ایستگاه پمپاژ و انتقال پساب، سرویس بهداشتی، خیابان کشی و آسفالت معابر، فرهنگسرا و ورزشگاه مسکن مهر از جمله این طرحهاست که امروز در شاهین شهر به بهره بردای رسید.
مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی قلب شهر، از مهمترین این طرح ‌هاست که در زمینی به وسعت 24هزار مترمربع با هزینه بالغ بر 2 هزار و200میلیارد ریال احداث شده است.
شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 
انتهای پیام /* 
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما