plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۱۷۰۹
زمینه سازی برای اجرای طرح معامله قرن

کابینه رژیم صهیونیستی در اندیشه اشغال غزه است

تیم امنیتی نتانیاهو، آشفته از قدرت و حجم موشکهای فلسطینی تشکیل جلسه می‌دهد
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه امنیتی و سیاسی این رژیم ظهر امروز یک شنبه برای بررسی اوضاع جنگ در غزه و احتمال اشغال یا عدم اشغال غزه تشکیل جلسه می دهد. برخی ناظران درگیریهای غزه را مقدمه ای برای اجبار فلسطینی ها و کشورهای عربی به قبول اجرای «طرح معامله قرن» ترامپ می دانند.
کابینه رژیم صهیونیستی در اندیشه اشغال غزه است
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاریهای بین المللی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت به ارتش دستور داده که همچنان به حملات خود به نوار غزه ادامه دهد.
العالم خبر داد، نتانیاهو در توییترش چنین نوشته است: «به ارتش دستور داده‌ام به حملات گسترده علیه عناصر تروریستی در غزه ادامه دهد. من همچنین نیروهای نزدیک به نوار غزه را با حضور نیروهای زرهی، واحدهای توپخانه‌ای و زمینی، تقویت کرده‌ام.» نتانیاهو افزود: «حماس مسئول اقدامات و حملاتش و همچنین مسئول فعالیت‌های جهاد اسلامی است و بابت آن بهای سنگینی خواهد پرداخت.»
همچنین، «اسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به رادیو اسرائیل گفته است که ارتش این رژیم یک تیپ زرهی را در مرز غزه مستقر کرده تا در صورت لزوم عملیات زمینی را علیه ساکنین غزه آغاز کند.
اسکای نیوز نیز خبر داد که رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه امنیتی و سیاسی این رژیم ظهر امروز یک شنبه برای بررسی اوضاع جنگ در غزه تشکیل جلسه می دهد.
خبرها حاکی است کابینه امنیتی اسرائیل تا ساعات آینده مجموعه اقدامات و عملیاتی را علیه غزه تصویب کند. با توجه به هراس شدید صهیونیستها از حملات گسترده موشکی مقاومت کابینه اسرائیل از ارتش صهیونیستی خواسته است به مدت چند روز به حال آماده باش درآید. دستور حمله به غزه نیز به ارتش داده شده است و اعزام یگانهای زرهی و توپخانه و پشتیبانی نیز به مرز غزه آغاز شده است.
در عین حال اسرائیل به شدت منتظر نتیجه بخش بودن مذاکرات آتش بس با میانجیگری مقامات مصری است. 
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما