plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۱۶۲۹
استقلال تهران 4 - 2 استقلال خوزستان

روزهای خوب استقلال با فرهاد مجیدی بازگشت

امید استقلال به قهرمانی در لیگ بیشتر شد
استقلالی‌ها امروز در اولین بازی با مربی جدیدشان فرهاد مجیدی، 4 گل تماشایی زدند و از طرف مقابل هم 2 گل خوردند. نمایشی جذاب، که بعید است حوصله کسی را در ورزشگاه سر برده باشد. پیش از بازی امشب، در هیچ یک از مسابقات استقلال در این فصل، 6 گل رد و بدل نشده بود. آن‌ها امروز با نمایشی تهاجمی، خیلی زود به گل رسیدند. زود هم گل خوردند و تا دقیقه نود، این رالی جذاب را ادامه دادند.این مسابقه، پرگل‌ترین بازی فصل استقلال آنهم با مربیگری فرهاد بود.
روزهای خوب استقلال با فرهاد مجیدی بازگشت
به گزارش ایصال نیوز، در ادامه‌ی هفته‌ی بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر امشب از ساعت 20:15 استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت. در نهایت با برتری 2-4 از سد استقلال خوزستان گذشت.
با این چهار گل طلایی استقلال در اولین بازی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، آبی های تهرانی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شدند و کماکان امیدشان را برای قهرمانی حفظ کردند. استقلال خوزستان نیز با این شکست به لیگ یک سقوط کرد. 
 به گزارش وبسایت نود، هفت دقیقه از نیمه دوم بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان گذشته بود که فرهاد مجیدی تصمیم عجیبی گرفت. مجیدی در اولین بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشست، بازیکنی را وارد زمین کرد که کسی انتظارش را نداشت.
رضا کریمی تعویض اولِ فرهاد در استقلال بود که جایگزین امید نورافکن شد. کریمی که پیش از این فقط سه دقیقه جلوی سایپا فرصت بازی پیدا کرده بود، در این مسابقه می‌توانست حدود چهل دقیقه خودش را اثبات کند. 
 رضا کریمی، پانزده دقیقه بعد از ورودش اما، همه معادلات را عوض کرد. شماره 88 استقلال با جاگیری درست، توانست از توپ سوم استفاده کند و گل دوم تیمش را به ثمر برساند. مطابق انتظار کریمی برای شادی گل هم فرهاد مجیدی را انتخاب کرد و برای قدردانی از مجیدی، به سمت او رفت. او در 26 بازی ملی آمار فوق‌العاده 17 گل زده را ثبت کرده است. آمار و نمایش‌هایی که مجیدی را مجاب کرد از او استفاده کند و کریمی هم در اولین نمایشش، او را رو سفید کرد.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما