plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۱۶۲۸
امشب/فینال در نیمه نهایی

لیورپول و بارسلونا به مصاف هم می روند

دو مدعی اصلی قهرمانی این فصل مقابل هم قرار خواهند گرفت
بارسلونا، تنها تیم بدون شکست این فصل لیگ قهرمانان، پس از فتح لالیگا با خیال آسوده ای از حریف انگلیسی خود پذیرایی خواهد کرد.
لیورپول و بارسلونا به مصاف هم می روند
 به گزارش ایصال نیوز به نقل از ورزش سه، بارسلونا، تنها تیم بدون شکست این فصل لیگ قهرمانان، پس از فتح لالیگا با خیال آسوده ای از حریف انگلیسی خود پذیرایی خواهد کرد. صدرنشینی در گروه B،عبور از لیون و منچستریونایتد با نتایج قاطع ،فینالیست جام حذفی اسپانیا را بسیار به فتح سه گانه امیدوار کرده است.
ارنستو والورده در این بازی هم دل به درخشش فوق ستاره ی آرژانتینی خود بسته است.صعود به فینال و کسب ششمین عنوان قهرمانی برای بارسا،شانس مسی را نیز برای کسب توپ طلای ششم بیش از پیش می نماید . لیونل مسی که در بازی های اخیر لیگ ،به عنوان یار ذخیره به میدان آمد با آمادگی کامل برابر لیورپول به میدان می رود تا با عملکرد درخشان خویش راه صعود به فینال و کسب جام را برای تیم خود هموار سازد.
در مقابل، قرمزهای آنفیلد و هوادارانش، بیست روز پرالتهاب در پیش دارند. چهار یا شاید پنج بازی که در صورت پیروزی در همه ی آن ها و لغزش منچستر سیتی، آن ها را خوشحال ترین فوتبالی های اروپا می کند. لیورپول در دور گروهی با پیروزی در بازی آخر مقابل ناپولی و به لطف گل زده ی بیشتر نسب به ناپولی، همراه پاری سن ژرمن از گروه C جواز حضور در مرحله ی حذفی را به دست آورد . دبل سادیو مانه و تک گل دیوار هلندی،فن دایک در بازی برگشت ،بایرن مونیخ را از گردونه ی رقابت حذف کرد تا در مرحله ی بعد به مصاف پورتو بروند و بدون دردسر دومین نیمه نهایی پیاپی را به همراه یورگن کلوپ آلمانی تجربه کنند و بسیار امیدوار هستند تا با صعود به فینال،به کسب ششمین جام قهرمانی اروپا نزدیک تر بشوند.
برخلاف بارسا،تکلیف قهرمانی لیورپولی ها در لیگ مشخص نشده و منتظر از دست دادن امتیاز توسط تیم گواردیولا هستند تا با پیروزی در دو بازی باقی مانده ،به بیست و نه سال ناکامی در کسب جام قهرمانی پایان دهند. بیست روز پیش رو شاید برای هوادران لیورپول، در چند سال گذشته بی سابقه بوده است و خیلی امیدوار هستند که با قهرمانی در هر دو رقابت، بازگشت شکوهمندانه‌ای به جمع قدرت های اول فوتبال اروپا داشته باشند.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما