plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۶۲۳
در گردهمایی فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش

سرلشکر موسوی: ارتش خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برساند

سرلشکر رشید: در برابر هر متجاوزی می‌ایستیم
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدیدات امروز جدی است؛ البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود؛ اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد. امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.
سرلشکر موسوی: ارتش خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برساند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از تسنیم، فرمانده کل ارتش گفت: تهدیدات امروز جدی است.امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم. امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرمانده هان یگان عمده و مستقل نزاجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد با تشکر از زحمات نیروی زمینی ارتش در امداد سانی به سیل زدگان گفت: رشادت و اقدامات شما در خدمت رسانی به مردم عزیزمان در استان های درگیر سیل موجب دریافت مدال های افتخار آمیز از سوی مقام معظم رهبری شد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ارتش را به عنوان یک الگو در امداد رسانی به مردم معرفی کردند و فرمودند ارتش در خدمت رسانی به مردم صادقت شعار ارتش فدای ملت است و ارتش نمایشگاهی از ارزش های اسلامی است. رضایت ایشان از اقدامات ارتش موجب افتخار و سرافراز ماست. یگان های مختلف ارتش در سیل اخیر مجاهدت و ایثار بسیاری داشتند و از دل این بحران سربلند بیرون آمدند. باید قدر دان این عزتی که خداوند متعال به شما داده باشیم.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ارتش گفت: در چهل سال گذشته هیچ گاه ارتش در جایگاه و منزلت امروز در نگاه و بیان فرماندهی معظم کل قوا و در بین مردم نبوده است. سرلشکر موسوی: تهدیدات امروز جدی است؛ البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود؛ اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد. امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی انسانی از مهمترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیروهای مسلح است.

همچنین در این گردهمآیی سراسری ارتش، سردار سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترک برای ثبات، امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم این کشورها از رفتار همسو با منافع آمریکا و اسرائیل غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب خواهد زد.
وی افزود: به زندگی مسالمت‌آمیز با همسایگان‌مان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با درایت، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود چرا که در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره‌آمیز و غیرقابل پیش‌بینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت. فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: ما از تجربه دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم، اگر قدرت نداشته باشیم مورد تهاجم قرار می‌گیریم، بنابراین ما از موجودیت و منافع مردم‌مان، قدرتمندانه دفاع خواهیم کرد تا تداوم زندگی عزت‌مندانه برای ملت عزیز ایران فراهم شود.
سردار سرلشکر رشید با بیان اینکه ما در جنگ هزینه و خسارت‌های انسانی و مالی آن را تجربه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما از جنگ در منطقه استقبال نمی‌کنیم چرا که قطعا به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می‌ایستیم و او را با یاری خداوند شکست خواهیم داد و هشدار می‌دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود. وی عنوان کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج امروز باید بیش از گذشته برای دفاع از منافع و زندگی عزت‌مندانه ملت شریف ایران آماده و هوشیار باشند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در پایان تصریح کرد: عزت، موفقیت و قدرت ایران و ملت عزیز در سایه لطف خداوند حکیم، دعای خیر شهداء، تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایستادگی دولت و جانفشانی ملت شریف ایران و نیروهای مسلح برقرار خواهد بود.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما