plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
کد مطلب : ۱۶۰۶
آیا استقلال به روزهای خوش برمی گردد

اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال، امروز رقم می خورد

استقلال تهران به مصاف استقلال خوزستان می رود
در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، جام خلیج فارس، دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان امروز چهارشنبه ساعت 20/15 به مصاف هم خواهند رفت.این بازی اولین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال پس از تعلیق شفر است.
اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال، امروز رقم می خورد
به گزارش ایصال نیوز، در چارچوب رقابت‌های هفتۀ بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران، استقلال تهران به مصاف استقلال خوزستان می رود.

پس از بدشناسی های اخیر تیم تهرانی و سرمربی نام آشنای آن (شفر) ، این اولین مسابقه ای است که پس از تعلیق شفر، استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی به بازی می رود. 

موعود بنیادی فر به همراه کمک‌هایش قهرمان نجفی و علی اکبر عظیم پور و براتعلی مولودی به عنوان داور چهارم، این بازی را سوت می زند. ناظر این بازی علیرضا یزدانی ست. 

گفتنی ست در روزهای اخیر اتفاق بزرگی در باشگاه استقلال بوقوع پیوست و این تیم پس از شکست برابر پدیده دچار
تغییر در کادر فنی شد و وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم از کار برکنار شد و فرهاد مجیدی تا پایان فصل جای این مربی را روی نیمکت استقلال گرفت.

فرهاد مجیدی در تاریخ باشگاه استقلال نامی خاص محسوب می‌شود و این بازیکن در این دیدار برای نخستین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد تا جذابیتهای این بازی برای هواداران استقلال بیش از پیش شود.

این بازی می‌تواند آغاز راه جدید برای چهره‌ای باشد که به عنوان بازیکن افتخارات زیادی کسب کرد و محبوبیت زیادی بدست آورد.

سرمربی استقلال خوزستان، محمد علوی است که این مربی نیز روزهای نخستین سرمربیگری خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند.

این دیدار چهارمین حضور محمد علوی روی نیمکت مربیگری خواهد بود.فرهاد مجیدی و محمد علوی به عنوان بازیکن، ۳ بار با یکدیگر دیدار داشتند که در یک بازی پیروزی با محمد علوی بوده و در ۲ دیدار دیگر فرهاد مجیدی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما