plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۱۵۴۴
پدیده 1-0 استقلال تهران

بدترین باخت در بدترین زمان برای استقلال رقم خورد

اختلاف استقلال با صدر جدول به 5 امتیاز رسید
در جریان یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:15 امشب تیم های پدیده مشهد و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند و در نهایت آبی های تهران با شکست 1-0 مقابل حریف مشهدی در بدترین زمان ممکن یکی از بدترین باخت های فصل خود را تجربه کردند.
بدترین باخت در بدترین زمان برای استقلال رقم خورد
به گزارش ایصال نیوز، در نیمه اول این مسابقه بهنام برزای بازیکن سابق استقلال که در حال حاضر برای پدیده بازی می کند تک گل بازی را به ثمر رساند. برزای بعد از وارد شدن توپ به دروازه استقلال احساساتی شد و اشک ریخت. در ادامه بازی در نیمه اول تعویض داریوش شجاعیان به شدت حاشیه ساز شد. شفر پیش از پایان بازی در نیمه اول مرتضی تبریزی را به جای شجاعیان وارد زمین کرد و همین باعث شد هافبک آبی ها با دلخوری از زمین خارج شود. از نکات قابل توجه دیگر در نیمه اول اعتراضات شفر و هواداران استقلال به وقت تلف کردن های فراهانی بود.
در ادامه بازی و در نیمه دوم هم استقلالی ها با تمام قوا به سمت دروازه حریف حمله کردند. در سمت مقابل هم شاگردان یحیی گل محمدی در بیشتر دقایق نیمه دوم دفاع کردند و چشم به ضدحملات دوخته بودند. در پایان تلاش استقلالی ها برای به تساوی کشاندن کار کافی نبود و بازی با همان نتیجه 1-0 به سود پدیده به پایان رسید.
با این شکست اختلاف استقلال با صدر به 5 امتیاز رسید و پدیده هم با 49 امتیاز در کنار تراکتورسازی ایستاد.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما