plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۴۴۶۶

گزافه‌گویی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران

«آویو کوخاوی» در وحشت از پیشرفت های صلح آمیز هسته ای ایران، در هشداری صریح به دولت جو بایدن در خصوص احتمال بازگشت آمریکا به برجام، مدعی شد رژیم صهیونیستی برنامه‌های تازه دیگری را برای حمله به ایران در سال 2021 تدارک دیده است.
گزافه‌گویی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از آسوشیتدپرس، رئیس ستاد ارتش اسرائیل، در هشداری صریح به دولت جو بایدن در خصوص احتمال بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام مدعی شد این رژیم برنامه‌های تازه دیگری را برای حمله به ایران در سال 2021 تدارک دیده است.

وی شامگاه سه‌شنبه گفت او فرمان لازم را در این زمینه به ارتش داده است.

ژنرال کوخاوی در سخنرانی در مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی مدعی شد بازگشت به برجام، «هم از نظر عملیاتی و هم از نظر راهبردی، بد خواهد بود»، «یک تهدید غیر قابل قبول است» و به تشدید رقابت تسلیحات هسته‌ای در منطقه منجر خواهد شد».

او افزود از فرماندهان ارتش خواسته در فکر یک سری برنامه‌های عملیاتی جدید و توسعه آن در یک سال آتی باشند.

وی افزود، کادر سیاسی تصمیم‌گیرنده نهایی است اما «طرح‌های عملیاتی باید به روی میز و آماده اجرا باشد».

هشدار ژنرال کوخاوی به دولت جدید ایالات متحده در حالی مطرح می‌شود که جو بایدن تنها شش روز است در کاخ سفید مستقر شده و هنوز نشانه‌ای از آغاز مذاکرات دولت او با ایران بر سر بازگشت آمریکا به برجام در دست نیست.

همچنین اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه ورود ژنرال کنث مک‌کنزی، فرمانده سنتکام، ستاد مرکزی ارتش آمریکا، به اسرائیل بیان شده است.

از زمانی که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مسجل شد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، چندین بار برای دولت آمریکا خط و نشان کشید و حتی مدعی شد «بازگشت به برجام، یک حماقت است که نباید اتفاق بیفتد». اما هشدار شدید و صریح رییس ستاد ارتش آمریکا، با هدف تشدید فشار اسرائیل بر دولت جدید واشینگتن، برای دوری کردن از احتمال بازگشت به برجام، بیان شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما