plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۴۴۳۱
در حاشیه جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

سرلشکر باقری: دفاع مقدس مساله مهم تاریخ ایران است و نباید مورد اغراق و دروغ قرار بگیرد

بررسی بودجه پیشنهادی بنیاد برای سال ۱۴۰۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح جلسه سالانه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این جلسه آیین‌نامه نحوه مقابله با مساله تحریف و تخلفات در حوزه دفاع مقدس به طور مفصل مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت، دفاع مقدس مساله مهم تاریخی ملت ایران است و نباید مورد تحریف، اغراق، فریب و دروغ و تخلفاتی دیگر قرار بگیرد.  
سرلشکر باقری: دفاع مقدس مساله مهم تاریخ ایران است و نباید مورد اغراق و دروغ قرار بگیرد
به گزارش ایصال نیوز، سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح دوشنبه در حاشیه جلسه سالانه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه هیات امنا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارشی از پیشرفت برنامه‌هایی که در چهلمین سالگرد پیش‌بینی شده بود ارائه شد. خدا را شکر بیش از حدی که انتظار داشتیم برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور با رعایت تمام مقررات بهداشتی انجام شد و در حال انجام است که اوج و قله آن هم در هفته دفاع مقدس ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس بود.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس، افزود: این دیدار تصویری در سطح کشور در تمام استان‌ها برگزار شد و همه از آن بهره‌مند شدند و سایر برنامه‌ها هم هفته به هفته مطابق برنامه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه آیین‌نامه نحوه مقابله با مساله تحریف و تخلفات در حوزه دفاع مقدس به طور مفصل مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. چرا که مساله تحریف در دفاع مقدس از جمله موضوعات مهمی است که دائما مورد تذکر مقام معظم رهبری است. دفاع مقدس مساله مهم تاریخی ملت ایران است و نباید مورد تحریف، اغراق، فریب و دروغ و تخلفاتی دیگر قرار بگیرد.  

سرلشکر باقری با بیان اینکه در جلسه امروز آیین نامه بررسی و اصلاحات اعضا انجام شد، گفت: هیاتی شامل تعدادی از اعضای هیات امنا، نماینده قوه قضاییه و تعدادی حقوقدان تعیین شده که بررسی مجددی روی این آیین‌نامه انجام دهند و با تایید آن جمع و تصویب رییس هیات امنا دستورالعمل و آیین‌نامه آن را ابلاغ و مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

رییس ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: مصوبه دیگر مربوط به گزارش عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مورد برنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ و همچنین برنامه و بودجه پیشنهادی این بنیاد برای سال ۱۴۰۰  بود که آن هم با تذکرات و اصلاحیه‌هایی توسط اعضا از جمله توسعه کار در حوزه فضای مجازی و تعمیق محتوا بود که به تصویب رسید که امیدواریم با اجرای آنها هم در مسیر ارتقا کار بنیاد حرکت‌های بهتری در سال آینده صورت بگیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما