plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۱۴۳۵۱

افتتاح دفتر ماهنامه خارون در نجف آباد

آیین افتتاح دفتر رسانه الکترونیک و ماهنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی "خارون" با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انجام شد .
افتتاح دفتر ماهنامه خارون در نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد، روز سه شنبه و با رعایت پروتکل های کرونایی، طی  مراسمی، دفتر و سایت برخط رسانه الکترونیک و ماهنامه "خارون " افتتاح شد.

این آیین فرهنگی با حضور مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد، مهندس مغزی شهردار نجف آباد، مرضیه باقرصاد رییس اداره تبلیغات و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ، سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد، مهندس جواد حجتی رئیس و آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولین شهری برگزار شد.

اصغر مختاری ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این رسانه ، با اشاره به ضرورت استفاده از روزنامه های الکترونیک اظهار داشت : روزنامه های الکترونیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و اخبار با سرعت بیشتری در دسترس مخاطب قرار می گیرد وی افزود: نشریه الکترونیک جایگاه و کارکرد خود را در جامعه پیدا کرده و باید با برنامه ریزی و مدیریت بیشتر زیرساخت ها مهیا شود تا مردم به سهولت بتوانند این نشریات را با کیفیت و هزینه ی مناسب دریافت نمایند.

در ادامه این مراسم سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد نیز ضمن تقدیر از تلاش محمد مغزی شهردار نجف آباد گفت: نشریه الکترونیکی و ماهنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی خارون از آذر ماه 97 به زیر چاپ رفته و تا آبان 99، یازده شماره آن با بخش هایی چون گفتگ، سخن شهردار، معرفی نام آوران، خبرهای فرهنگی و اجتماعی ، اینفوگرافیک، گزارش ویژه، مشارکت شهروندی و.. به چاپ رسیده است.

وی افزود : این نشریه هم اکنون در فهرست 450 رسانه استان اصفهان ثبت شده است.
 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما