plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۱۴۲۶۱
در حاشیه حضور ویدیو کنفرانسی در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا

استاندار اصفهان بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تاکید کرد

سخنرانی های ایام دهه فجر امسال مجازی برگزار می شود
استاندار اصفهان گفت: آحاد مردم به ویژه هیات مذهبی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درایام عزاداری فاطمیه(س) همت داشته باشند چون حفظ جان واجب عقلی و شرعی اما عزاداری مستحب است.
استاندار اصفهان بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تاکید کرد
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه حضور ویدیو کنفرانسی خود در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، افزود: اگر چه نفس عزاداری برای حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگ بانوی اسلام و الگو و اسوه زنان عالم، امری مستحب است و همه علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند ولی در عین حال باید سلامت را حفظ کرد زیرا حفظ جان به عنوان یک واجب شرعی و عقلی لازم است.

وی با اشاره به نگرانی‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دغدغه‌هایی در این جلسه مطرح که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی چه بسا در بهمن و اسفند شاهد موج جدید افزایش ابتلا و فوتی‌های بیماری کرونا باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص گرامی‌داشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر و روز ۲۲ بهمن از روزهای بزرگ، ملی و تاریخی ملت ایران است و بی‌شک همه خواهان شکوه مراسم‌ این ایام و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هستند.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به صورت موتوری و خودرویی و سخنرانی‌های این ایام نیز به صورت مجازی و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خواهد بود.

رضایی همچنین در خصوص تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: بازگشایی مدارس در پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت ۲ روز در هفته و اختیاری است و تصمیم‌گیری برای حضور کادر اجرایی و فرهنگیان در حوزه اختیارات وزیر آموزش و پرورش است‌.

بر پایه آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دستکم ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، از این تعداد ۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما