plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۱۴۲۰۲

یک نماینده مجلس: آگاه باشید که مسیر عدالت را اشتباه طی کردیم

سعیدی: فلان مسئول، ملت را دعوت به نان خشک خوردن کرد، اما فرزندانش برج‌سازی کرده‌اند
نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر نیرو! یک وجب از حوزه انتخابیه ام به شبکه آبرسانی متصل نیست بیش از ۹۰ درصد آن پهنه از قنوات نیک شهر گرفته تا باغات قصرقند، زرآباد و دشتیاری و ... ملی شده است.
یک نماینده مجلس: آگاه باشید که مسیر عدالت را اشتباه طی کردیم
به گزارش ایصال از خانه ملت، معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در صحن علنی روز ( سه شنبه، 23 دی ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، گفت: زحمات نمایندگان ادوار کشور، استان سیستان و بلوچستان و حوزه انتخابیه‌ام به ویژه شهدای راه خدمت پروفسور نعیم امینی فرد و مسعود هاشم زهی را ارج می‌نهیم.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاران معزز! ملت انقلابی ایران در این 40 سال پر افتخار از گردنه‌های حوادث با حفظ وحدت کلمه و همچنین تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به سلامت سپری کرده است؛ ضمنا جنگ تحمیلی، غائله تجزیه طلبان، فتنه‌های متعدد، تحریم‌های ظالمانه هیچ کدام از این‌ها سر سوزنی اراده پولادین ملت را سست نکرده است، اما یادمان باشد، اساس و شالوده نظام ما و بیت الغزل امامین انقلاب، عدالت اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به کم‌کاری مسئولان در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: اگر فلان مسئول، ملت را دعوت به نان خشک خوردن کرد، اما فرزندانش برج‌سازی کرده‌اند، اگر آلونک محقر آن پیرزن را در رمین، کند، مراد آباد و میرآباد حاشیه چابهار تخریب کرده‌ایم، اما کاری به کار کاخ غیر قانونی دختر وزیر نداشته‌ایم، اگر آن جوان ریمدانی و باهو کلاتی را که از فرط استیصال برای گذران زندگی مجبور به سوخت‌بری شده است با تیغ تیز قانون مواجهه کرده‌ایم، اما در برابر مافیای سوخت مرتبط با رانت دولتی سکوت کرده‌ایم.

سعیدی ادامه داد: اگر در یک استان کشور به فاصله 300 کیلیومتر 6 بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد، اما بیمار کنارکی و چابهاری برای رسیدن به نزدیک‌ترین بیمارستان تامین اجتماعی 800 کیلومتر را طی می‌کنند، اگراعتبارات بهسازی یک خیابان در تهران با سر جمع فاضلاب حوزه انتخابیه‌ام 30 برابر باشد، اگر حقوق معلمان خرید خدماتی یک سی ام فلان مسئول نجومی بگیر باشد، اگر رئیس جمهور ما در دوش روزانه خود 250 لیتر آب مصرف کرد، اما برای آن پیرمرد دشتیاری نتوانسته‌ایم برای تمام مصارفش 15 لیتر فراهم کنیم،

اگر ما نمایندگان ملت هر روز توئیت کردیم، اما توئیتر برای مردم فیلتر باشد، اگر نهیب ما بر آن دخترکی که روسری‌اش اندکی عقب افتاده از فریاد ما بر آن آقازاده اختلاسگر بلندتر باشد،

بدانید و آگاه باشید که مسیر عدالت را اشتباه طی کردیم و از منویات حضرت روح‌الله و مقام معظم رهبری فاصله گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: عصاره فضائل ملت! من از سیستان و بلوچستان می‌آیم که گوشه گوشه‌اش سرشار از خدمات نظام جمهوری اسلامی است، اما عمق محرومیت‌ها نیز بسیار بوده، سرزمین گنج پنهان و به فرموده رهبر انقلاب تنگه احد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر نیرو! یک وجب از حوزه انتخابیه ام به شبکه آبرسانی متصل نیست بیش از 90 درصد آن پهنه از قنوات نیک شهر گرفته تا باغات قصرقند، زرآباد و دشتیاری و ... ملی شده است.

سعیدی عنوان کرد: آیت الله رئیسی! شما حق این مردم را استیفا کنید، جوانان منطقه بیشترین میزان بیکاری را تجربه می‌کنند، اما برخی از متولیان طرح‌های توسعه‌ای به فکر به کارگیری نیرو از دیگر نقاط هستند، صبر انقلابی این مردم را دیده‌اید، از قهر آنها نیز بهراسید؛ نمایندگان انقلابی کمیسیون تلفیق! در بررسی بودجه نگاه ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان داشته باشید و در عمل پیرو آن امامی باشید که فرمود عدل یعنی گذاشتن هر چیز در جای خودش.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از وزیر ارتباطات بابت سفر دردمندانه‌شان به استان ، از وزیر راه و شهرسازی در جهت ایجاد زیر ساخت‌های مرزی در ریمدان، از وزیر جهادگر جهاد کشاورزی بابت ابطال صید ترال با پیگیری مجلس، از آقای فتاح، بنیاد علوی، سردار سعید محمد، مهندس نیکزاد بابت نگاهشان به محرومین، از استاندار، از تامین کنندگان اجتماع ممنون هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند یک تار موی خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران را با تمام وجود شما عوض نمی‌کنیم؛ چرا که دموکراسی پوشالی آمریکا را هم دیده‌ایم؛ بنابراین آرزوی گسستن پیوند میان مردم و نظام را به گور خواهید برد. سروران ارجمند! تاریخ در برابر کسانی که رای مردم را اخذ کرده باشد، اما به اعتماد آنها خیانت کند به کسانی که از مسیر انقلاب و رهبری منحرف شده باشند قضاوت سختی خواهد داشت؛ حالا چه من بهارستان نشین باشم و چه آن پاستور نشین.

پایان پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما