plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۴۱۷۳

اهدای مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان

با حضور معاون اول رئیس جمهور و برای نخستین بار در کشور، مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان رسید. علی رغم فشارهای اقتصادی، ذوب آهن اصفهان تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.
اهدای مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ (بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت کرد.

مدیرعامل ذوب آهن عوامل انتخاب این شرکت را این گونه تشریح کرد: تداوم رشد صادرات، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه، آفریقایی، آسیای جنوب شرقی، حفظ کیفیت برتر محصولات، برگشت بالغ بر ۱۰۰درصد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO،ZOBESCO از جمله این دلایل است.

منصور یزدی زاده با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت: ذوب آهن اصفهان دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید از جمله تولید ریل ملی و توسعه شبکه ریلی کشور و همچنین توسعه بازارهای صادراتی است که تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف، نقش آفرین اصلی هستند و در حال حاضر نیز صادرات ریل که تا سال گذشته واردکننده آن بودیم آغاز شده است.

وی درباره موانع توسعه صادرات، گفت: در این خصوص با چالش هایی مواجه هستیم که مربوط به تحریم های ظالمانه استکبار و بعضا نیز برخی مشکلات داخلی هستیم که امیدواریم با همدلی تمام مسئولان این موانع برطرف شود و رشد و شکوفایی اقتصادی و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را در عرصه های جهانی شاهد باشیم.

گفتنی است؛ این واحد عظیم صنعتی تاکنون هفت بار در سال های ۱۳۸۰- ۱۳۸۵- ۱۳۸۸- ۱۳۹۱- ۱۳۹۲- ۱۳۹۵-۱۳۹۷ صادرکننده نمونه ملی کشور و در سال ۱۳۹۳ نیز صادرکننده ممتاز کشور شده بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما