plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۱۴۱۶۲
به ریاست رئیس جمهور

جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد

بررسی راههای حمایت از بنگاه های اقتصادی
شورای عالی هماهنکی اقتصادی عصر دوشنبه با حضور سران سه قوه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل جلسه داد.
جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، در آغاز این جلسه درباره برخی موضوعات و مباحث مرتبط با لایحه بودجه 1400، مقرر شد این موارد از طریق گفت و گو، تعامل و تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس بررسی و هماهنگی های لازم ایجاد شود.

در این جلسه همچنین راههای حمایت از تولید و بنگاه های اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و درمورد مدت زمان اعتبار مصوبه جلسه 44 شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در رابطه با صدور و استفاده از چک های تضمین شدن بانکی، از زمان ابلاغ به مدت 6 ماه دیگر تمدید و تاکید شد که درصورت تصویب لایحه مربوط به این موضوع در مجلس شورای اسلامی، قانون جدید ملاک قرار خواهد گرفت.

در جلسه امروز شورایعالی هماهنگی اقتصادی، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت کشور گزارش هایی از اجرای مصوبات قبلی شورای عالی و عملکرد ستاد ملی و کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کردند.

شورا پس از بحث و بررسی، مهلت زمانی مشوق های مالیاتی و تعویق اجرائیه های دستگاه ها درمورد بنگاه های تولیدی که با مشکل مواجه شده اند را برای یک بار منوط به تشخیص ستاد ملی مورد تمدید قرار داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما