plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۴۱۵۱
شاخص کیفیت هوای اصفهان ۱۷۳ شد

امروز، اصفهان یکی از آلوده‌ترین روزهای سال جاری را دارد

روزهای آلوده هوای اصفهان تکراری شد
مرکز پایش و کنترل هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان روز دوشنبه وضعیت آلودگی کلانشهر اصفهان را در تمامی ایستگاه های سنجش قرمز و ناسالم برای همه گروههای سنی و میانگین شاخص کیفیت هوا را ۱۷۳ اعلام کرد.
امروز، اصفهان یکی از آلوده‌ترین روزهای سال جاری را دارد
به گزارش ایصال نیوز، بر اساس سنجش مرکز پایش و کنترل هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان امروز  وضعیت آلودگی کلانشهر اصفهان قرمز است و هوای امروز آن هم یکی از آلوده‌ترین روزهای سال جاری است.

براساس این گزارش، میانگین کیفی هوا در ایستگاه‌های میدان احمدآباد ۱۷۹، خیابان پروین ۱۷۴، رهنان ۱۶۰، کاوه ۱۷۷، خیابان‌های رودکی و استانداری به ترتیب ۱۷۹ و ۱۸۱ و بزرگراه شهید خرازی ۱۶۷، مادی فرشادی ۱۶۶ و میدان انقلاب ۱۷۴ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروههای سنی قرار دارد.

بر اساس این گزارش میانگین شاخص کیفیت هوا در شهر اصفهان با ثبت عدد ۱۷۳ بر مدار قرمز است و به این ترتیب اصفهان امروز هوایی ناسالم برای همه گروه های سنی دارد.

همچنین براساس اعلام این مرکز، میانگین کیفی هوا در شهرستان‌های شاهین شهر با شاخص ۸۶، خمینی‌شهر با شاخص ۹۷ و نجف آباد با شاخص ۹۹ در وضعیت زرد قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما