کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمان هواشناسی اعلام کرد

افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها تا روز سه شنبه

هشدار نسبت به احتمال سقوط بهمن

العالم , 19 دی 1399 ساعت 8:45

سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا ۵ روز آینده خبر و نسبت به وقوع بهمن در جاده‌های کوهستانی خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمانی صاف همراه با افزایش دما پیش بینی شده است. در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ارتفاعات البرز و جاده‌های کوهستانی منتهی به آن احتمال ریزش بهمن وجود دارد. همچنین طی دو روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

از سوی دیگز مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نیز با اشاره به روند افزایش دما و وزش باد طی روزهای آینده، به ایسنا گفت: در ارتفاعات البرز و جاده‌های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد. همچنین طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ دی) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۰ دی) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 14101

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/14101/افزایش-آلودگی-هوا-کلانشهرها-روز-سه-شنبه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir