plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۱۴۰۳۹

انگلیس برای سومین بار در قرنطینه کامل قرار گرفت

اعلام وضعیت بحرانی در انگلیس
در پی شیوع گسترده کرونا، بوریس جانسون از دوشنبه شب برای سومین بار قرنطینه کامل در سراسر انگلستان را اعلام کرد. در بریتانیا تاکنون بیش از ۷۵ هزار مرگ کرونایی و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مبتلا ثبت شده است.
انگلیس برای سومین بار در قرنطینه کامل قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، شتاب دوباره همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ که با ظهور گونه‌ای جدید و جهش یافته از ویروس کرونا در انگلستان همراه شده، این بخش از بریتانیا را برای سومین بار به طور کامل در قرنطینه قرار داد.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا، در سخنان دوشنبه شب خود اعلام کرد که با شتاب دوباره همه‌گیری بیماری کووید و شیوع نوع جهش یافته ویروس چاره‌ای دیگر جز دست زدن به این انتخاب نداشته است.

بر این اساس همانند محدودیت‌های ویژه اعمال شده در بهار سال گذشته میلادی، کلیه مدارس از روز سه شنبه تا اواسط ماه فوریه تعطیل خواهد بود و خروج از منازل مسکونی تنها برای تامین مایحتاج ضروری و با مجوز صورت خواهد گرفت.

نخست وزیر بریتانیا تاکید کرد کرد که اغلب نقاط کشور تاکنون تحت مقرارت شدید برای مقابله با گسترش بیشتر بیماری کووید-۱۹ بوده و لازم است که همزمان با کارزار واکسیناسیون همگانی، تلاشی هماهنگ برای تحت کنترل درآوردن گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونا در پیش گرفته شود.

آقای جانسون از شهروندان خواست برای مهار کردن شیوع کرونا ویروس جدید، به مقرارت قرنطینه کامل تن دهند و از خانه‌های خود بیرون نیایند.

گفتنی است که نیکولا استروژن، وزیر اول اسکاتلند نیز پیش‌تر از وضع مقرارت قرنطینه کامل برای شهروندان اسکاتلندی طی ماه ژانویه خبر داده بود.

بریتانیا با بیش از ۷۵ هزار مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و ثبت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مبتلاء، از جمله کشورهایی است که بیشترین تاثیر را از شیوع ویروس کرونا پذیرفته‌ است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما