plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۳۷۶۱
فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران خبر داد

توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار گان پرستاری از سوی سپاه

مردم از تردد در اماکن شلوغ پرهیز کنند
سردار ذوالقدر از توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار گان پرستاری از سوی خیرین و سپاه استان تهران خبر داد.
توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار گان پرستاری از سوی سپاه
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)در سخنانی  اظهار داشت: چهارمین مرحله کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) در بهترین مکان ممکن در استان تهران در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شده است که یک نمونه از  کمک‌های مؤمنانه است.

وی افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز ۵۳۶ هزار بسته معیشتی و سلامت تقدیم نیازمندان شده است. همچنین اخیراً در استان تهران هفت هزار بسته معیشتی و ۷۰ تُن برنج تهیه شده و قرار است در بین شهرستان و میان دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند توزیع شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) بیان کرد: همچنین تا چهار هزار رأس گوسفند قربانی شده و ۱۶۱ هزار نفر از این قربانی متنعم شده‌اند.

سردارذوالقدر در همین رابطه ادامه داد: ۳۴ میلیون ماسک تنها در ۷۰ کارگاه‌ تحت نظر سپاه و بسیج تولید شده و از ابتدای آغاز طرح کمک‌های مؤمنانه با کمک خیرین ۵۹ میلیون ماسک هم توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۲۱ هزار گان پرستاری دوخته شده و تحویل بیمارستان‌ها شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با بیان اینکه بخشی از بسیجیان علاوه بر بیماریابی، چهار میلیون پُرس غذا را میان نیازمندان توریع کردند که بخشی از این نیازمندان از بیماران کرونایی بوده‌اند، عنوان کرد: تا به امروز این کمک‌ها ادامه داشته و ادامه هم خواهد داشت.

سردار ذوالقدر گفت: ما از خیرین و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی که در طرح کمک مؤمنانه به سپاه و بسیج کمک می‌کنند، نهایت تشکر را دارم و امیدوارم که به زودی ویروس منحوس کرونا از بین برود تا دیگر نه کسی از بابت مشکلات اقتصادی رنج ببرد و نه بیمار شود یا عزیزانشان را از دست دهند.

وی تأکید کرد: از مردم می‌خواهم در شرایطی که شیوع ویروس کرونا وارد موج جدید شده است، تا آنجایی که ممکن است در خانه بمانند یا از تردد در اماکن شلوغ پرهیز کنند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما