plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۱۳۶۹۵
پس از یک رقابت سخت و نفس گیر

اولسان هیوندای کره جنوبی قهرمان فینال آسیا شد

پرسپولیس ایران 1- 2 اولسان هیوندای کره
تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز شنبه، به رغم ارائه یک بازی خوب، با بدشانسی و دو پنالتی، فینال آسیا را واگذار کرد و همانند سال 2018 در حسرت کسب جام ماند.
اولسان هیوندای کره جنوبی قهرمان فینال آسیا شد
به گزارش ایصال نیوز، پرسپولیس پس از صعود شگفت‌انگیز از گروه C لیگ قهرمانان آسیا که بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات قرار گرفت و صدرنشین شد، در مراحل حذفی به ترتیب مقابل تیم‌های السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان که هر یک مدعیان اصلی قهرمانی بودند، به پیروزی دست یافت تا به فینال فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا برسد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز شنبه: 99/09/29 از ساعت 15:30 در استادیوم الجنوب- دوحه قطر و به داوری عبدالرحمن الجاسم از قطر برگزار شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک سید جلال حسینی محمدحسین کنعانی‌زادگان مهدی شیری(74- آرمان رمضانی) سعید آقایی میلاد سرلک احمد نوراللهی سیامک نعمتی امید عالیشاه(90- علی شجاعی) بشار رسن مهدی عبدی و سرمربی: یحیی گل‌محمدی.

 سرخ‌پوشان ایران با وجود اینکه در دقیقه 45 با گلزنی مهدی عبدی پیش افتادند، اما در دقایق 4+45 و 55 دو بار دروازه خود را توسط جونیور باز شده دیدند و در ادامه هم نتوانستند نتیجه را جبران کنند.

پرسپولیس در دقیقه 45 و با اشتباه در خط دفاعی اولسان و یک پاس به عقب موجب شد تا مهدی عبدی صاحب توپ شود که شوت او پس از برخورد به پای دِیو بولتویس تبدیل به گل شد.

این پیروزی دوامی نداشت و بلافاصله در دقیقه 4+45 پنالتی اعلام شده به سود اولسان هیوندای را جونیور با شوت محکم زد که حامد لک با شیرجه تماشایی به سمت چپ توپ را مهار کرد، اما در ریباند مهاجم برزیلی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم، پرسپولیس بارها دروازه رقیب را تهدید کرد اما در دقیقه 55 باز هم دوربین VAR به کمک داور آمد و خوردن دست بازیکن پرسپولیس به توپ را به درستی ثبت کرد و باز هم جونیور نگرائو دومین پنالتی بازی را به سود اولسان هیوندای گل کرد.

در پایان مسابقه باز هم این پرسپولیس بود که حسرت تلخ باخت را تحمل کرد و تیم اولسان کره جنوبی با نتیجه دو بر یک، بر جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بوسه زد.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما