plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۳۳۷۷
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۴۷ هزار نفر عبور کرد

شناسایی ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.
شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۴۷ هزار نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.
 
وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۴۰ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز پنج هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تا کنون پنج میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما