plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۱۳۳۶۳
در دیدار رییس سازمان اورژانس کشور با وزیر ورزش

سلطانی فر: امکانات وزارت ورزش و جوانان در اختيار قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى قرار خواهد گرفت

همکاری وزارت ورزش با سازمان اورژانس كشور
وزیر ورزش و جوانان اهداف و سياست هاى قرارگاه پشتيبانى طرح آموزش، بيماريابى و جداسازى مديريت كرونا را ارزشمند شمرد و ضمن ابراز خرسندى از همكارى با اين طرح قول مساعد داد كه تمامى خوابگاه ها، محيط هاى سياحتى، اقامتى و سالن های ورزشى تحت امر آن وزارتخانه در سراسر كشور، در اختيار قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى قرار خواهد گرفت.
سلطانی فر: امکانات وزارت ورزش و جوانان در اختيار قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى قرار خواهد گرفت
دكتر كوليوند، ریيس قرارگاه پشتيبانى طرح آموزش، بيماريابى و جداسازى مديريت كرونا، به جهت استفاده از ظرفيت و امكانات مجموعه هاى ورزشى، در راستاى توسعه اهداف اين قرارگاه با دكتر سلطانى فر وزير ورزش و جوانان ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار كه در محل وزارت ورزش و جوان برگزار شد، دكتر پیر حسین كوليوند ابتدا از همكارى هاى مستمر آن وزارتخانه با سازمان اورژانس كشور در راستاى خدمت رسانى به هموطنان تشكر كرد و گفت: وزير محترم و همه همكاران وزارت ورزش و جوانان در زمان بحران، همواره در كنار سازمان اورژانس كشور بوده و امكانات خود را در اختيار اين سازمان قرار داده است و هميشه از پيشتازان كمك در مواقع بحران به ما و مردم عزيزمان بوده اند.
 
وى افزود: در زمان سيل و زلزله هاى اخير نيز وزارت ورزش، با در اختيار گذاشتن مجموعه ها و اماكن ورزشى به سازمان اورژانس كشور، جهت خدمات رسانى سريع تر و همچنين به مردم، بعنوان مكانى امن جهت پناهگاه، برگ زرينى در پرونده خود ثبت كرده است و اين خود جاى تقدير دارد.
 
دكتر كوليوند اضافه كرد: وزارت ورزش در مجموعه هاى ورزشى سراسر كشور، محل هايى مناسب را براى احداث پايگاه در نظر گرفت كه اين امر خود باعث، توسعه و افزايش كيفيت خدمات رسانى سازمان اورژانس كشور به هموطنان شده است.
 
وى در ادامه اين ديدار، اهداف و سياست هاى قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى را تشريح كرد و يكى از اهداف اصلي آن را حفظ كرامت و ارزش هموطنان خواند.
 
دكتر سلطانى فر وزير محترم ورزش و جوانان، در اين نشست اهداف و سياست هاى قرارگاه پشتيبانى طرح آموزش، بيماريابى و جداسازى مديريت كرونا را ارزشمند شمرد و ضمن ابراز خرسندى از همكارى با اين طرح، قول مساعد داد كه تمامى خوابگاه ها، محيط هاى سياحتى، اقامتى و سالن هاي ورزشى تحت امر آن وزارتخانه در سراسر كشور، در اختيار قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى قرار خواهد گرفت.
 
وى افزود: در همكارى و همراهى با قرارگاه پشتيبانى شهيد حاج قاسم سليمانى كه هدف آن خدمت به مردم شريف ايران است، هيچگونه محدوديتى نخواهيم داشت و در نامه اى به تمامى معاونين، ادارات كل و نمايندگان تحت امر وزارت ورزش در تمامى استان ها، دستور همكارى با سازمان اورژانس كشور در اين طرح بزرگ و ملى را با تمامى امكانات و ظرفيت ها، خواهم داد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما