plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۳۲۸۵
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید

شناسایی ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار کرونایی جدید در 24 ساعت گذشته و بهبود بیش از ۶۰۳ هزار نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور خبر داد.
شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶۰ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.
 
دکتر لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۵۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
وی همچنین افزود: تا کنون پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما