plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۳۲۷۸
در پیامی به مناسبت هفته بسیج

وزیرکشور: توجه به توانمندی‌های بسیج رمز عبور از مشکلات است

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت: توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های مردم در قالب بسیج، بدون تردید رمز و ضامن عبور موفق از همه مشکلات است.
وزیرکشور: توجه به توانمندی‌های بسیج رمز عبور از مشکلات است
به گزارش ایصال نیوز از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیام تبریک خود به مناسبت هفته بسیج آورده است: کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف اندیشی امام بزرگوار (ره) عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه های مختلف شناخته می شود.

وزیر کشور در این پیام ادامه داد: بدون تردید توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وسیع مردم که در قالب بسیج تجلی نموده و کار آمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات می باشد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش کردند، امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم‌های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خویش و با خدمت افزون تر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند .

او ادامه داد: اینجانب با اغتنام از فرصت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با تکریم خانواده های معظم شهدا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه های مختلف، فرا رسیدن هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم شریف و رشید ایران، بسیجیان و خانواده های آنها در سراسر کشور و به ویژه همکاران بسیجی ام در وزارت کشور ، سازمان های وابسته، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیق روز افزون همگان را در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت به مردم از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمت الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد. هفته اول آذر، هفته بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما