plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۳۲۶۷

بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به کشور‌های حوزه خلیج فارس توقیف شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور‌های حوزه خلیج فارس خبر داد.
بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به کشور‌های حوزه خلیج فارس توقیف شد
به گزارش ایصال نیوز، رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور‌های حوزه خلیج فارس و کشف یک هزار و دویست و چهل شش رأس دام در این رابطه خبر داد.

علی صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با دستور قضایی، سربازان گمنام امام زمان «عج» پس از شناسایی یک باند قاچاق سازمان یافته دام در منطقه «رمچاه» این جزیره، نسبت به توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق اقدام نمودند.

صالحی با بیان اینکه اعضای این باند مبادرت به نگهداری دام‌های زنده به منظور قاچاق می‌نمودند، یادآور شد: این احشام به صورت غیر مجاز در محل دپو، نگهداری و به منظور خروج غیر قانونی از کشور توسط شناور‌ها، بارگیری و به کشور‌های حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در جریان این عملیات مأموران مرزبانی و نیروی انتظامی نیز مشارکت داشته اند خاطرنشان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل و در نتیجه بازرسی انجام شده، بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشور‌های حوزه خلیج فارس، شامل یک هزار و ۲۴۶ رأس دام از نوع گوسفند و بز کشف و ضبط شد.

صالحی با بیان اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان «عج» به همراه مأموران مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، قاچاقچیان در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما