plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۱۳۲۳۴
در آیین جشنواره شیخ بهائی

عباس رضایی: توسعه فناوری زمینه اصلی جهش تولید، اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی است

فعالیت بیش از ۵۴۰ شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
استاندار اصفهان گفت: جشنواره ملی شیخ بهایی، مهمترین رویداد فناوری کشور است و به توسعه فناوری، خلاقیت و نوآوری کمک می‌کند.
عباس رضایی: توسعه فناوری زمینه اصلی جهش تولید، اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی است
به گزارش ایصال نیوز، دکتر عباس رضایی در آیین جشنواره شیخ بهائی با بیان اینکه جهش تولید سرلوحه عملکرد دولت بوده است، افزود: توسعه فناوری، زمینه اصلی جهش تولید و اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی است که موضوع اصلی جشنواره شیخ بهایی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه محصولات دانش بنیان از طریق شکل‌گیری کسب و کارهای متوسط و کوچک بویژه در این روزهای سخت که با تحریم های ناجوانمردانه مواجه هستیم، جان می گیرد، اظهار داشت: مردم ایران امروز در بخش‌های مختلف حتی دارو، تحریم هستند و شیوع ویروس کرونا نیز اقتصاد همه دنیا از جمله کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است.

رضایی همچنین با بیان اینکه اصفهان، پایه‌گذار پارک های علم و فناوری در کشور است و در زمان حاضر بیش از ۵۴۰ شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی این استان فعالیت دارند، تصریح کرد: استمرار این حرکت بزرگ باید بعنوان یک اصل مد نظر ما و شرکت های دانش بنیان قرار گیرد.

وی به ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: این منطقه، استمرار پارک‌های علم و فناوری در شرایط روز کشور است و مسوولان بطور جد پیگیر اجرای آن هستند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما