plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۱۳۲۱۴

وزیران امورخارجه آمریکا و بحرین وارد فلسطین اشغالی شدند

ساعاتی پس از ورود اولین هیأت رسمی بحرینی به فلسطین اشغالی، منابع صهیونیستی از ورود وزیرخارجه آمریکا به تل‌آویو خبر دادند.
وزیران امورخارجه آمریکا و بحرین وارد فلسطین اشغالی شدند
به گزارش ایصال نیوز، مرکز پخش رژیم صهیونیستی «مکان»، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که «مایک پمپئو» وزیرخارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده است.

این گزارش در حالی است که اولین هیأت رسمی بحرین به ریاست «عبداللطیف الزیانی» وزیرخارجه این کشور ظهر امروز وارد فلسطین اشغالی شد.

پیش از ورود پمپئو به فلسطین اشغالی، برخی منابع خبری در این خصوص گزارش داده بودند که سفر هیأت بحرینی با ورود وزیرخارجه آمریکا به تل‌آویو همزمان خواهد شد.

منابع یادشده همچنین خبر داده بودند که قرار است الزیانی با پامپئو و «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در نشستی سه‌جانبه دیدار و گفت‌و‌گو کند.

پایگاه خبری «آکسیوس» نیز پیشتر در گزارشی به نقل از منابع آگاه احتمال داد که پامپئو در سفر به فلسطین اشغالی از بلندی‌های جولان اشغالی، برخی شهرک‌های کرانه باختری و یک کارخانه در «پساگوت» دیدار کند.

خبرگزاری رسمی بحرین نیز گزارش داد که سفر هیأت بلندپایه بحرین به تل‌آویو،در راستای تمرکز بر فرصت‌های اقتصادی و توافق‌های دوجانبه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/* 
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما