plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۱۳۱۹۷

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق

جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز دمشق را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن، سه نفر از سربازان ارتش سوریه به شهادت رسیدند.
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق
به گزارش ایصال نیوز، جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز (چهارشنبه) به دمشق حمله کردند که این حمله هوایی با واکنش پدافندی ارتش سوریه مواجه شد.

یک منبع نظامی ارتش سوریه گفته که این حمله هوایی راس ساعت 3:11 بامداد چهارشنبه به وقت دمشق صورت گرفت.

وی گفت که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد تعدادهای از موشک‌های شلیک شده رژیم صهیونیستی را قبل از اصابت به زمین سرنگون کند.

منبع نظامی تاکید کرد در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به دمشق، سه نفر از سربازان ارتش سوریه کشته شدند و یک سرباز هم زخمی و راهی بیمارستان شد.

از سوی دیگر به گزارش اسکای نیوز، ساعتی پس از این حمله، رژیم صهیونیستی رسماً مسئولیت این حمله را بعهده گرفت.

ارتش اسرائیل در بیانیه ای در توئیتر اعلام کرد حمله هوایی بامداد امروز به دمشق علیه اهداف نظامی سوریه بوده است و (با متهم کردن سوریه و ایران)، گفت این حمله در پاسخ به مین گذاری های اخیر سوریه در منطقه جولان (اشغالی) بوده است.

گفتنی است، اگرچه سامانه های دفاعی ارتش سوریه بامداد امروز برخی از موشک های دشمن متخاصم را منهدم کردند، اما سامانه های روسیه که در سوریه می باشند همچون گذشته در مقابل حملات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان ندادند.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر مدعی بوده حملات خود به سوریه را با اطلاع روسیه انجام می دهد و تاکنون بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است. 

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما