plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۳۱۸۵
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

در شبانه روز گذشته ۴۸۲ نفر به قربانیان کرونا در ایران افزوده شد

وخامت حال پنج هزار و ۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۷۹ نفر از آنها بستری شدند.
در شبانه روز گذشته ۴۸۲ نفر به قربانیان کرونا در ایران افزوده شد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری با بیان این خبر افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۸۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.
 
وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید.
 
دکتر لاری با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۵۷۰ هزار و ۷۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، عنوان کرد: ۵۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
وی تصریح کرد: تا کنون پنج میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما