plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۳۱۷۳

توضیحات کمیجانی از روند نهایی شدن راهبرد فعالیت سیاسی اصلاحات

رییس شورای هماهنگي جبهه اصلاحات گفت: راهبرد تهیه شده توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای بررسی بیشتر و دریافت نظرات تکمیلی به احزاب عضو ارائه می‌شود.
توضیحات کمیجانی از روند نهایی شدن راهبرد فعالیت سیاسی اصلاحات
به گزارش ایصال نیوز، «فرج کمیجانی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به آخرین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که با حضور اکثریت اعضاء به شکل مجازی تشکیل شد، گفت: اعضا پس از تبادل اطلاعات، اخبار و استماع گزارش‌ کمیته‌های امور استان‌ها و سیاسی در مورد محتوای گزارشات بحث و تبادل نظر کردند.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: مقرر شد محتوای تهیه شده از سوی کمیته سیاسی به احزاب عضو ابلاغ شود و احزاب هم آن‌را هفته بعد در شورای مرکزی و دفاتر سیاسی خود مورد بررسی قرار دهند و پس از بررسی و رسیدن به تصمیم در اسرع وقت نظرات تکمیلی و پیشنهادی خود را به کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارسال ‌کنند.

کمیجانی ادامه داد: کمیته سیاسی هم با در نظر گرفتن جمیع جهات و دریافت نظرات تکمیلی احزاب عضو، جمع‌بندی نهایی خود درباره راهبردهای پیش روی اصلاح‌طلبان برای فعالیت‌های این جریان سیاسی را برای اتخاذ تصمیم در جلسه بعد ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با نظر اکثریت اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مقرر شد تا تعیین تکلیف ساختار این جبهه، کما فی سابق اعضای کمیته‌های سیاسی، استان‌ها و دبیر شورای هماهنگی به فعالیت خود ادامه دهند.

فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی روز شنبه - 24 آبان- به مدت ۳ ماه به عنوان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد. پیش از کمیجانی، محمد خون چمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی ریاست این شورا را به عهده داشت.

شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تشکلی است که با هدف یکپارچه‌سازی راهبرد اصلاح طلبان در تاریخ بیست و دوم آبان ماه ۱۳۷۸ با گرد هم آمدن ۱۸ تشکل سیاسی به وجود آمد. ریاست این شورا به شکل چرخشی در دوره‌های سه ماهه میان احزاب اصلاح طلب دست به دست می‌شود.

هم اکنون دست‌کم ۳۰ حزب اصلاح‌طلب در این شورا عضو هستند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما