plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۱۳۱۲۱

تشییع پیکر دوازدهمین شهید مدافع سلامت در اصفهان

مراسم تشییع و خاکسپاری ارحام مردانی دوازدهمین شهید مدافع سلامت استان اصفهان روز شنبه در مرکز این استان برگزار شد.
تشییع پیکر دوازدهمین شهید مدافع سلامت در اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، شهید ارحام مردانی از کارکنان بخش تاسیسات بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بود که بر اثر ابتلا به کرونا ۲۲ آبان امسال درگذشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهید مردانی دوازدهمین شهید مدافع سلامت اصفهان است که پس از حدود سه هفته درگیری با این بیماری در بیمارستان الزهرا(س) درگذشت.

آرش نجیمی با بیان اینکه شهید مردانی ۴۸ سال سن داشت، افزود: پیکر این شهید امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل بیمارستان الزهرا(س) تشییع و سپس در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

پنجشنبه هفته گذشته مصادف با بیست و دوم آبان نیز پیکر خدیجه صبوحی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت استان اصفهان تشییع و خاکسپاری شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از یکهزار و ۸۵۰ نفراز کادر درمان استان اصفهان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

حدود پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه مقابله با کرونا فعالیت دارند.

از اسفند پارسال تا پایان مهر امسال بیش از ۴۲ هزار بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند که از بین آنها بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر جان باختند که تست کرونای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر آنها مثبت و قطعی بود.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون بیش از ۷۳۸ هزار نفر بطور قطعی به کرونا مبتلا شدند که از بین آنها بیش از ۴۰ هزار نفر جان باختند و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما