plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۳۰۶۹
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۴۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در ایران جان باختند

پنج هزار و ۶۰۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید قرار دارند
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۴۶۲ بیمار کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
۴۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۱ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۳۳۹ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۵ هزار و ۶۸ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۹ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.
 
لاری با اشاره به این که خوشبختانه تا کنون ۵۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۵۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
وی همچنین گفت: تا کنون پنج میلیون و ۳۴۴ هزار و ۸۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما