plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۳۰۲۶
استاندار تهران خبر داد

به مدّت یک ماه فعالیت اصناف و مشاغل غیر ضرور از ساعت ۱۸ به بعد متوقف می‌شود

تعطیلی دو هفته‌ای تهران منتفی است
انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران در دستورکار ستاد ملی کرونا قرار نگرفت گفت: تصمیم گرفته شد که از ۲۰ آبان‌ماه فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.
به مدّت یک ماه فعالیت اصناف و مشاغل غیر ضرور از ساعت ۱۸ به بعد متوقف می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری تهران، استاندار تهران در مورد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران با بیان اینکه پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران در دستورکار ستاد ملی کرونا قرار نگرفت اظهار داشت: در ستاد ملی تصمیم گرفته شد که از ۲۰ آبان‌ماه فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.
 
محسنی بندپی ادامه داد: تاثیر تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۸ نیز باید مورد بررسی قرار گیرد اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند، نمی‌توان این طرح را اجرا کرد؛ به علاوه در روزهای آینده وزارت کشور و بسیج طبق تفاهم‌نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا می‌کنند.
 
استاندار تهران با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا از میزان ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها بیشتر است خاطرنشان کرد: نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز افزایش می‌یابد ، چراکه شناسایی به هنگام افراد مبتلا باید بیشتر شود تا مداخلات اثربخشی بیشتری داشته باشد.
 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما