plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۳۰۲۰
در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا

غلامی: فعالیت اصناف ۱۰ شهر بزرگ اصفهان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ محدود می‌شود

سه شنبه ۲۰ آبان زمان آغاز اجرای این طرح است
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به لزوم اجرای دقیق مقررات مقابله با شیوع کرونا گفت: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ از ساعت ۱۸ هر روز برای ۱۰ شهرستان بزرگ استان اعمال خواهد شد.
غلامی: فعالیت اصناف ۱۰ شهر بزرگ اصفهان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ محدود می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، حجت الله غلامی روز یکشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری افزود: این ممنوعیت فعالیت مشاغل شامل شهرهای خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر اجرایی اهد شد و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یادشده به بعد تعطیل می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با تاکید بر نظارت جدی بر صنوف تصریح کرد: تیم ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها تشکیل شده و نظارت‌ها را به صورت مستمر انجام خواهند داد. وی اظهار امیدواری کرد مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی همچنان همکاری ویژه‌ای مشابه مصوبات قبلی ستاد استانی را ادامه دهند.

غلامی با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به تفویض اختیار به مدیران اجرایی مشروط بر اینکه ارایه خدمات مطلوب به مردم صورت گیرد در ابتدا بیماران زمینه‌ای و بانوان باردار و در مرحله بعد تا یک سوم با نظر مدیر دستگاه فعالیت‌ها به صورت دورکاری انجام شود.

به گفته وی فعالیت همه رستوران‌ها به صورت بیرون بر خواهد بود و طبخ و فروش غذا به این صورت باید اجرایی شود.

استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۶۷۳ هزار و ۲۵۰ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر براثر این بیماری جان باختند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما