plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۱۳۰۰۱
استقلال 2- 0 مس

استقلال تهران اولین بازی لیگ برتر را با برد آغاز کرد

درخشش وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در یک بازی تماشایی
آبی‌ها با نمایشی سراسر هجومی موفق به برتری 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان شدند.
استقلال تهران اولین بازی لیگ برتر را با برد آغاز کرد
به گزارش ایصال نیوز، استقلال پس از پشت سر گذاشتن یک سال پُرفراز و نشیب از راس مدیریت باشگاه گرفته تا وضعیت نابسامان کادر فنی و بازیکنان، امروز شنبه و در نخستین بازی لیگ بیستم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و توانست در شروع کارش با هدایت محمود فکری، بازی روان و کم‌اشتباهی به نمایش بگذارد و از بین موقعیت‌های زیادی که خلق کرده بود، دو گل توسط وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در نیمه دوم بزند تا تیم تازه لیگ برتری مس رفسنجان که 11 بازیکن جدید در ترکیب خود داشت، کارش را با باخت در این فصل آغاز کند.

شرح گل ها
*استقلال 1 - 0 مس (دقیقه 58: وریا غفوری):

پاس چیپ از پشت محوطه جریمه به سمت چپ برای آرش رضاوند و ضربه سر او را مدافع مس با ضربه پشت سر به اشتباه دفع کرد تا توپ به وریا غفوری برسد و این بازیکن گل اول استقلال را در مقابل محوطه 6 قدم به ثمر رساند.

*استقلال 2 - 0 مس (دقیقه 66: امیرارسلان مطهری):

ضد حمله سریع استقلال در سمت چپ محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که برگشت شوت ستاره جوان آبی‌ها دوباره به او رسید تا این بار با ارسال کوتاه و چشم‌نواز سه مدافع مس را فریب داده و توپ را ارسلان مطهری برساند تا این بازیکن با ضربه والی دروازه را باز کند.

*بهترین بازیکن

وریا غفوری که برخلاف فصل قبل که بیشتر به‌عنوان هافبک راست بازی می‌کرد، امروز در بازگشت به پست تخصصی خود در دفاع راست اجازه نداد بازیکنان کناری مس رفسنجان نفوذ خطرناکی از سمت او انجام دهند و خلق موقعیت کنند؛ کاپیتان آبی‌ها علاوه بر این، در حملات نیز حضور به موقعی داشت و با ارسال‌های خود سعی در فرصت‌سازی برای هم‌تیمی‌هایش داشت که بازی خوب خود را با زدن گل اول آبی‌ها در فصل جدید تکمیل کرد.

مهدی قایدی که یک پاس گل هم داد و موقعیت‌های زیادی خلق کرد و همچنین ارسلان مطهری، دیگر ستاره‌های استقلال در دیدار با مس بودند.

*اتفاق ویژه

بحران سالیان اخیر استقلال اجازه نمی‌داد این تیم در شروع کارش فصل را با برد شروع کند، اما آبی‌ها پس از رسیدن به آرامش نسبی و حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم، توانستند لیگ بیستم را با نمایشی خوب و مطمئن آغاز کنند و در دیداری که بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانسته بودند از خریدهای خود بهره ببرند، به برد 2 گله برسند و صاحب سه امتیاز مهم شوند.  

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما