plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۱۲۹۸۲

بایدن: در آستانه پیروزی با کسب 300 رأی الکترال هستیم

جو بایدن با ابراز اطمینان از پیروزی قاطع خود، از طرفدارانش خواست تا اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتظر بمانند.
بایدن: در آستانه پیروزی با کسب 300 رأی الکترال هستیم
به گزارش ایصال نیوز، جو بایدن - نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شامگاه جمعه(صبح شنبه به وقت ایران)، در سخنرانی کوتاهی گفت: در مسیر کسب 300 رأی الکترال حرکت می‌کنیم. او با این حال از معرفی خود به عنوان فرد پیروز در انتخابات 3 نوامبر (13 آبان) خودداری کرد.

با اینکه کسب حداقل 270 رأی الکترال برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا لازم است. جو بایدن اکنون بطور غیر رسمی و با توجه به شمارش آراء، با 74 میلیون رای در مقابل 70 میلیون رای ترامپ، بایدن از عدد 270 رای الکترال عبور کرده است اما وی گفته است تا اعلام نتایج رسمی، منتظر خواهد ماند.

بایدن با اشاره به پیروزی شگفتی ساز خود و دمکرات ها در ایالت های جورجیا، پنسیلوانیا و خصوصا ایالت آریزونا گفت: باید از همه آراء حفاظت شود زیرا این آراء صدای مردم است که باید شنیده شود.

بایدن افزود: من و معاونم خانم هریس و همکارانم از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای مقابله با کرونا، بیکاری و دیگر مشکلات مردم آمریکا هستیم.

انتهای پیام/*
 
۲
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما