plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
کد مطلب : ۱۲۸۹۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

ورود و خروج از اصفهان تا ۱۶ آبان به دلیل شرایط کرونایی ممنوع است

توقف فعالیت‌ گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در راستای إعمال محدودیت‌های کرونایی از ممنوعیت ورود و خروج از اصفهان، از فردا دوشنبه تا ۱۶ آبان خبر داد. محدودیت‌های کرونایی برای شهرستان های گلپایگان، خوانسار، شاهین ‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر تمدید شد و کاشان، شهرضا و مبارکه نیز به لیست محدودیت‌ها اضافه شدند.
ورود و خروج از اصفهان تا ۱۶ آبان به دلیل شرایط کرونایی ممنوع است
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه ‌فروش، عصر یکشنبه در گفت و گویی افزود: بر اساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در باره بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش‌رو، محدودیت رفت‌ و آمد در ۲۵ مرکز استان‌ از جمله اصفهان از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از فردا ظهر خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به اصفهان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا فعالیت‌ گروه‌های ۳ و ۴ در اصفهان نیز مانند ۲۴ مرکز استان دیگر کشور متوقف و تعطیل شود.

وی همچنین به تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین ‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر اشاره کرد و گفت: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان‌های کاشان، شهرضا و مبارکه نیز به لیست محدودیت‌ها اضافه شدند.

شیشه‌فروش یادآور شد: بر این اساس، فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها تا ۲۳ آبان همچنان متوقف و تعطیل است.

وی بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، تمام محدودیت‌ها در شهرستان‌های یاد شده بصورت کامل به اجرا درآمده و تحت نظارت جدی فرمانداری‌هاست.

گروه شغلی شماره دو شامل پاساژها، مراکز خرید، بازارهای روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری خودرو، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز مُتبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مُصلای‌ها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه‌ فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مُبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه شغلی شماره ۳ شامل مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینماها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و برگزاری آزمون‌های حضوری است.

گروه شغلی شماره ۴ شامل برگزاری انواع مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چاپخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به کرونا مبتلا شده که از بین آنها ۳۵ هزار نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/*
۵
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما