plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۱۲۸۷۷
با ورود قاطعانه دادستان نجف آباد

بازرسی‌های کرونایی از ادارات و اصناف نجف‌آباد شدت می‌یابد

یک بانک و چند تالار پلمپ شد
با افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان نجف‌آباد و به دنبال آن تشدید محدودیت‌های کرونایی، یک بانک و چند واحد متخلف با دستور قضایی دادستانی پلمب شدند.
بازرسی‌های کرونایی از ادارات و اصناف نجف‌آباد شدت می‌یابد
شهرستان نجف‌آباد از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد و بر این اساس، از امروز علاوه بر بازرسی از اصناف و مشاغلی که باید تعطیل باشند، بازرسان سراغ برخی اماکن دولتی نیز رفتند.

بانک ملی مرکزی نجف‌آباد چند ماهی است که در حال نوسازی و تعمیرات قرار دارد که این امر باعث ازدحام زیاد ارباب رجوع و رعایت نکردن موارد بهداشتی شده است و ظهر امروز با دستور قضایی این بانک پلمب شد.

پیش از این نیز یک قرض‌الحسنه به علت تجمع زیاد و دو تالار به علت برگزاری مراسم عروسی بدون مجوز تعطیل شده بودند.

گفتنی است، مشاهدات  عینی از سطح شهر نجف آباد نیز حاکیست اکیپ پلمپ واحدهای تجاری متخلّف از صبح امروز شنبه دهم آبان در سطح شهر مستقر شده اند و با دقت تخلفات مربوط به مقررات کرونایی را رصد می کنند.

به نظر می رسد در وضعیت سیاه کرونایی فعلی، هشدارها تا حدود زیادی مؤثر واقع شده است و مسئولان قاطعانه پای کار واحدهای تجاری غیرضروری متخلف که بنا به اعلام ستاد کرونا باید از هفته پیش اقدام به تعطیلی می کردند ایستاده اند.

شکی نیست عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی واحدها یا شهروندان، متأسفانه زمینه را برای بروز فاجعه انسانی فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما