plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۱۲۸۳۰
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۳۴ هزار نفر عبور کرد

شناسایی هشت هزار و ۲۹۳ بیمار جدید در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز هشتم آبان ماه ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۲۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.
شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۳۴ هزار نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر با اعلام این خبر، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.
 
به گفته وی خوشبختانه تا کنون ۴۷۲ هزار و ۵۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز پنج هزار و ۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا کنون چهار میلیون و ۸۵۷ هزار و ۳۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
 
دکتر لاری افزود: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما