plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۱۲۷۵۱
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شش هزار و ۱۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شدند

جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار ابتلا و‌ مرگ ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.
شش هزار و ۱۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شدند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.
 
وی بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.
 
دکتر لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، عنوان کرد: ۴۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما