plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۲۷۲۶

آمریکا روز جمعه بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا را ثبت کرد

با بیش از 42 میلیون مبتلا در جهان، ایالات متحده آمریکا روز جمعه با شناسایی 83 هزار مورد ابتلا به کرونا در یک روز، بالاترین آمار روزانه تعداد مبتلایان از زمان شیوع این ویروس را به ثبت رسانده است.
آمریکا روز جمعه بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا را ثبت کرد
به گزارش ایصال نیوز، بالاترین آمار روزانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در تاریخ 17 جولای ثبت شده بود، اما این رکورد دیروز جمعه شکسته شد.

آمار و ارقام منتشر شده در آمریکا نشان می‌دهد که روز جمعه 83 هزار و 10 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این بالاترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در این کشور از زمان انتشار «کووید-19» است.

بر اساس این آمار، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا نیز در آمریکا در مقایسه با هفته گذشته، 13 درصد افزایش داشته است و روزانه به طور متوسط 785 نفر جان خود را از دست می‎دهند.

آمریکا از لحاظ تعداد موارد ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا، همچنان در رتبه اول جهان قرار دارد. در ایالات متحده تاکنون 8 میلیون و 733 هزار و 574 نفر به این ویروس مرگبار دچار شده‌اند که از این میان، 229 هزار و 139 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است، آمار جهانیِ مبتلایان به عفونت کووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید به بیش از ۴۲ میلیون و سه هزار نفر رسید و تاکنون مرگ یک میلیون و ۱۴۲ هزار و ۸۷۴ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۵ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب  جایگاه‌ دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب رکورددارِ قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما