plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۲۷۰۱
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۳۰۴ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند

شناسایی ۵ هزار و ۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت جديدترين آمار ابتلا و مرگ ناشي از کووید ۱۹ را اعلام کرد.
۳۰۴ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز یکم آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۲ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.
 
دکتر لاری با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۴۲ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 
وی عنوان کرد: چهار هزار و ۸۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز‌ و‌ استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما