plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۲۶۳۶

حمله تند ترامپ به نظرسنجی‌ها، رسانه‌ها و دکتر فائوچی

ترامپ با ادعای پیروزی حتمی در انتخابات گفت: مردم از شنیدن (صدای) فائوچی و همه این احمق‌ها درباره کرونا خسته شده اند.
حمله تند ترامپ به نظرسنجی‌ها، رسانه‌ها و دکتر فائوچی
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپِ خشمگین در آخرین صحبت‌های خود و در شرایطی که تنها 2 هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، اظهارات تندی را بر ضد دکتر آنتونی فائوچی (متخصص ارشد ایمنی‌شناسی دولت آمریکا)، رسانه‌ها و نظرسنجی‌هایی که از پیشتازی جو بایدن بر وی در ایالت‌های سرنوشت‌ساز خبر می‌دهند، مطرح کرد.

ترامپ این روزها فشار مضاعفی را متحمل می‌شود تا فاصله خود را در ایالت‌های سرنوشت‌ساز با جو بایدن، رقیب دموکراتش کاهش دهد. اما پیام‌های متناقض او، افزایش مجدد مبتلایان به کووید-19 و حملاتش به متخصصانی نظیر دکتر فائوچی می‌توانند تلاش‌های نهایی او را برای تأثیر بر رأی‌دهندگان بلاتکلیف در ایالت‌های کمتر وفادار به جمهوری‌خواهان تحت تأثیر قرار دهند.

ترامپ پیش از سفر به ایالت آریزونا برای حضور در یک گردهمایی انتخاباتی به خبرنگاران گفت: «من با هراس رقابت نمی‌کنم. فکر می‌کنم عصبانی هستم. من بسیار خوشبخت و راضی هستم چون کارهای خوبی انجام می‌دهم.»

او همچنین در یک مکالمه تلفنی با اعضای کمپین انتخاباتی‌اش گفت: «ما پیروز می‌شویم. ما در بهترین شکل خودمان هستیم.»

وی که قصد داشت علی‌رغم تشدید فشارها در حوزه سوء‌مدیریتش بر بحران کرونا -- که تا کنون حدود 220 هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده است، برای تقویت روحیه اعضای کمپین انتخاباتی و طرفدارانش افزود: «مردم از شنیدن (صدای) فائوچی و همه این احمق‌ها خسته شده اند.» آنتونی فائوچی متخصص ارشد دولت آمریکا در حوزه بیماری‌های واگیردار است.

ترامپ ادامه داد: «هر وقت او (فائوچی) به تلویزیون می‌رود، بمبی منفجر می‌شود. اما بمب بزرگتری منفجر می‌شود اگر او را اخراج کنید... فائوچی یک فاجعه است.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت آریزونا به انتقاد از جو بایدن پرداخت و او را به گوش سپردن به دانشمندانی همچون آنتونی فائوچی متهم کرد! دکتر آنتونی فائوچی شخصیتی محبوب و محترم است و مخالفت ترامپ با دیدگاه‌های متخصصان حوزه بیماری‌های واگیردار و کووید-19، انتقادات فزاینده‌ای را در هر دو حزب به همراه داشته است.

ترامپ همچنین با انتقاد از رسانه‌ها و نظرسنجی‌ها گفت: «من و او (بایدن) چطور می‌توانیم برابر باشیم وقتی چنین جمعیتی به گردهمایی‌هایم می‌آیند و او هیچ جمعیتی ندارد؟»

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما