plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۲۵۹۴

عناصر مسلح ناشناس هشت جوان عراقی را اعدام کردند

مصطفی‌الکاظمی شخصا برای رسیدگی به این حادثه عازم استان صلاح الدین شد
پلیس استان صلاح الدین عراق از کشته شدن هشت نفر از اهالی این استان به دست افراد ناشناس خبر داد. نخست وزیر عراق با عزل فرمانده حفاظتی منطقه بلد، دستور داد فوراً تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت مسلحانه، آغاز شود.
عناصر مسلح ناشناس هشت جوان عراقی را اعدام کردند
به گزارش ایصال نیوز، فرماندهی پلیس استان صلاح الدین عراق (مرکز) از کشته شدن هشت نفر از شهروندان عراقی در حمله عناصر ناشناس در منطقه «الفرحاتیه» واقع در شهرستان «بلد» این استان خبر داد.

رسانه‌های عراق از قول پلیس این کشور در استان صلاح الدین نوشتند که تکاورهای پلیس اضطراری، اجساد این هشت تن را در منطقه مذکور یافته‌اند.

بر این اساس، این هشت جوان شهید جزو ۱۲ تنی بودند که یک گروه کوچک مسلح ناشناس آن‌‌ها را بامداد شنبه ربوده بود.

پلیس صلاح الدین گفته است که هنوز از سرنوشت چهار فرد ربوده شده دیگر تا این لحظه اطلاعی ندارد و از «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خواسته در این پرونده «قتل عام» تحقیقات فوری انجام دهد.

این جنایت ظهر روز شنبه در صلاح الدین رخ داده است و هشت جوان مذکور با گلوله از ناحیه سر و سینه مورد اصابت قرار گرفته و اعدام شده‌اند.

هنوز گروه یا فردی مسئولیت این جنایت را برعهده نگرفته است.

گفتنی است، به گزارش خبرگزاری رسمی عراق(واع) مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق با عزل فرمانده حفاظتی منطقه بلد، دستور داد تحقیقات برای دستگیری عوامل این جنایت فورا آغاز شود. رئیس  و نمایندگان مجلس عراق نیز خواستار شناسایی فوری عاملان این جنایت شدند. هر هشت جوان کشته شده از نیروهای نظامی و یگان عشایری بودند.

آخرین خبرها از عراق حاکی است، در استان صلاح الدین عراق سه روز عزای عمومی اعلام شده است و مصطفی‌الکاظمی نخست وزیر عراق به همراه وزیر دفاع و فرماندهان عراق بامداد امروز یکشنبه برای پیگیری علت شهادت این جوانان، وارد استان صلاح الدین شده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما