plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۲۵۸۱

شناسایی ۱۴ هزار مورد ابتلا به کرونا در روسیه در ۲۴ ساعت گذشته

در روسیه طی یک شبانه روز گذشته ۱۴ هزار و ۹۲۲ مورد جدید ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا (کووید ۱۹) در ۸۵ منطقه شناسایی شده و به این ترتیب تعداد کل افراد مبتلا به یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۳۵ نفر رسیده است.
شناسایی ۱۴ هزار مورد ابتلا به کرونا در روسیه در ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش ایصال نیوز،‌ بیشترین آمار مبتلایان در مسکو با ۴۶۴۸ مورد و در سن پترزبورگ با ۶۵۹ شناسایی شده است.

طی روز گذشته همچنین ۸۶۱۷ بیمار بهبود یافته و ۲۷۹ فرد مبتلا در روسیه فوت کرده اند و با این حساب از ابتدای همه‌گیری کرونا تا به حال 24 هزار و دو نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

پیش از این پروفسور "رحیم خایتوف"، عضو آکادمی علوم و و کارشناس ارشد وزارت بهداشت روسیه در زمینه آلرژی‌شناسی و ایمونولوژی اعلام کرده بود که مسافران، گسترش دهندگان اصلی ویروس کرونا در روسیه هستند.

وی معتقد است که ۹۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در رابطه با افرادی هستند که از تعطیلات برمی‌گردند و خاطرنشان کرده است که به دلیل ازدحام زیاد گردشگران در پلاژها و رستوران ها، جلوگیری از سرایت کرونا به تعداد زیادی از مردم غیرممکن بوده است.

از سوی دیگر "آنا پوپووا"، رئیس اداره نظارت‌های بهداشتی روسیه تاکید کرده است که پایبندی دقیق به مقررات فعلی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، قطعا طی دو هفته آینده سطح فعلی گسترش بیماری را کاهش خواهد داد.

همچنین رسانه‌های داخلی روسیه گزارش کرده‌اند که همزمان با اوج گرفتن شیوع کرونا، برخی از نقاط شهری مسکو، پایتخت این کشور ضدعفونی شدند یکی از مکان‌هایی که عملیات ضدعفونی در آنجا انجام شده، ایستگاه راه‌آهن "یاروسلافسکی" بوده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما