کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مکرون: قتل معلم تاریخ در پاریس یک حادثه تروریستی بوده است

تسنیم , 26 مهر 1399 ساعت 9:52

رئیس جمهور فرانسه حادثه قتل یک شهروند فرانسوی در اطراف پاریس را «تروریستی» خواند. امانوئل ماکرون جمعه شب شخصا در مدرسه محل تدریس یک معلم تاریخ که ساعاتی پیش از آن به قتل رسیده بود حضور یافت و ادای احترام کرد.


به گزارش ایصال نیوز، «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه اقدام روز جمعه یک فرد چاقو به دست در قتل یک شهروند فرانسوی در اطراف پاریس را «تروریستی» خواند.

مکرون گفت: یکی از هموطنان ما امروز (جمعه) ناجوانمردانه کشته شد، زیرا او در حال آموزش و تعلیم آزادی بیان و اندیشه و عقاید بود.

رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که فردی که به قتل رسیده است، قربانی یک حمله تروریستی شده است.

رسانه‌های فرانسوی شامگاه جمعه گزارش دادند که یک فرد با سلاح سرد با حمله به شخصی در شهر کوچکی در شمال غربی پاریس، وی را به قتل رسانده و متعاقباً خود نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

برخی رسانه‌ها از قطع شدن سر مقتول توسط فرد مهاجم خبر داده‌اند، اما برخی دیگر گزارش داده‌اند که مقتول از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت و خونریزی جان باخته است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که فرد مهاجمی در پاریس یک معلم تاریخ را که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) در کلاس درس به نمایش گذشته بود، با چاقو کشت.

بر اساس این گزارش، ضارب با چاقو به معلم تاریخ دوره راهنمایی در منطقه کنفلان-سنت-اونورین در حومه پاریس حمله کرده و گلوی او را برید و خود نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 12573

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/12573/مکرون-قتل-معلم-تاریخ-پاریس-یک-حادثه-تروریستی-بوده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir